mateřská škola

Zábavnější hodiny informatiky s LEGO® Education (Růžovka.cz a.s.)

Zábavnější hodiny informatiky s LEGO® Education (Růžovka.cz a.s.) – Výuka robotiky zábavným a inovativním způsobem. LEGO® Education je jedinečnou platformou pro výuku studentů jak základních, tak středních škol. Objevte více možných platforem a využijte právě tu, která se pro Vaši věkovou kategorii hodí nejvíce. Nabízíme stavebnice jak pro nižší stupeň základních škol, tak i pro starší studenty. LEGO® Education lze využít i jako podpůrný výukový materiál pro praktickou ukázku například fyzikálních či matematických úloh.

Roboti a robotické stavebnice Aktivní třídy v praktickém workshopu

Workshop je určený pro učitele 1. a 2. stupně ZŠ a bude zaměřený na praktické vyzkoušení robota iRobot Root a stavebnic Robo Wunderkind a SAM Labs. Na místě budeme mít několik tabletů a PC, účastníci workshopu si budou moci vyzkoušet kódování na svých mobilních telefonech, tabletech a laptopech. Na workhopu se prakticky zaměříme na úplné začátky práce s algoritmizací a sestavením prvních funkčních mechanismů s jednoduchým kódem.

Learniga Pro s.r.o.

Na našem stánku objevíte, jak Learniga může transformovat vzdělávací proces ve vaší škole. S Learniga Animačním studiem mohou učitelé se žáky snadno vytvářet animované filmy, což otevírá nové cesty kreativity ve výuce. Máme připraveny kurzy pro učitele a správce, které jsou speciálně navrženy pro rozvoj dovedností v oblasti ICT a efektivního využívání digitálních nástrojů ve školním prostředí.

Raz-dva-tři-GO! Rozjeďte informatiku na prvním stupni

Prakticky si vyzkoušíte naše novinky VEX 123 a VEX GO. VEX 123 je ideální pro seznámení s algoritmizací a kódováním (nejen) na první stupeň ZŠ. Svou jednoduchostí si rychle získá učitele i děti. A nemusíte ani používat počítač. "Puky" malé děti baví, mohou pohyby robota jednoduše nastavit jen pomocí tlačítek. VEX GO je zjednodušená stavebnice s plastovými díly z měkčího plastu pro snadné sestavení robotů i menšími dětmi. V pohodě s nimi pracují i starší žáci, kteří již můžou programovat pomocí aplikace VEXcode.

Jak rychle začít s interaktivní výukou a Lumio by SMART

Interaktivní tabule je dnes běžným vybavením třídy, ale doba, kdy si učitelé dlouze připravovali DUMy, je za námi – budoucnost patří rychlým digitálním aktivitám a cloudu.  A právě proto si pojďme ukázat, jak tento základní nástroj, který máme všichni neustále k dispozici, využít pro rozvoj kompetencí. Nebude to o tvorbě DUMů a přesouvání obrázků, ale budeme už pracovat v cloudu a podíváme se na různé scénáře a formy výuky – od práce s celou třídou přes skupinovou práci až po individualizaci výuky s využitím žákovských zařízení – a také propojení výuky ve třídě s prací doma.

Pohled do blízké budoucnosti přes VR brýle

Realita není plochá. Není žádný důvod zůstávat u standardní 2D projekce. Technologie 3D, VR a AR zobrazení již není doménou nejbohatších světových firem, ale stává se běžnou součástí života. Virtuální a rozšířená realita umožňuje, aby se žáci s daným tématem více sblížili a lépe pochopili věci, které jsou hůře představitelné. Účastníci workshopu se dozví, jaké jsou možnosti VR a AR pro školní prostředí. Podívejte se do blízké budoucnosti přes VR brýle!

DIGIakce, DIGIkoalice a další partnerství s NPI ČR pro firmy a školy v digitálním vzdělávání

Při přednášce školám představí NPI ČR výzvu DIGIakce, při které si škola může s partnery a odborníky z praxe realizovat vlastní akci sdílení, exkurze či workshopu v digitálním vzdělávání. Také vás seznámíme s aktuálními aktivitami DIGIkoalice. společné platformy MŠMT, NPI ČR a organizací, které sdílejí své aktivity na poli digitálního vzdělávání pro děti i dospělé, nejen pro školy. O finanční podporu pro Vaši DIGIakci si můžete říci kdykoliv během konference na stánku NPI ČR.

Learniga Animační studio: Od teorie k tvorbě

Přinášíme učitelům základních a středních škol praktický workshop "Learniga Animační studio: Od teorie k tvorbě", který otevírá dveře do světa animovaného vyprávění. Účastníci se nejen seznámí s tajemstvím tvorby animovaných příběhů, ale také se aktivně naučí tři základní animační techniky - od tradiční ručně kreslené animace, přes ploškovou animaci, až po stop-motion. Nabízíme přímou cestu k začlenění těchto technik do vyučovacích plánů, s důrazem na praktické využití a kreativní vyjádření žáků.

Šablony OPJAK podporují ICT a potřebují podporu ICT

Projekty zjednodušeného vykazování (nyní šablony OPJAK) ve svých výzvách nabízí možnost významněji podpořit ICT ve školách a školských zařízeních (MŠ, ZŠ, SŠ, . ŠD/ŠK, ZUŠ a SVČ). V rámci workshopu si ukážeme všechny tyto možnosti a propojíme je s aktuálními informacemi z MŠMT (včetně avíza nových výzev). Následně si představíme a prakticky vyzkoušíme digitální nástroje, které nám mohou ve škole usnadnit realizaci projektu, a to včetně povinného výkaznictví. Zaměříme se na povinné výstupy, které jsou součástí závěrečné zprávy o realizaci.