Přejít k hlavnímu obsahu
    
    
      
    
          
      
          
      
                
          
              
                
                    
    
  
    
      
        
     
   
   
                 
               
           
         
        
       
     
      
    
    
          
    
    
    
        
      
        
          
                        
                                
    
  
    
      
      
  
            
      
              
            Hlavní témata
Informatika 21
- Algoritmizace a programování – jak začít, čím pokračovat a kde skončit?
 
	- Digitální technologie – co by měli žáci vědět o principech digitálních technologií?
 
	- Informační systémy – jak fungují a proč někdy nefungují?
 
	- Data a informace – jak naučit žáky vymezit problém, získat data a nalézt řešení?
 
Digitální gramotnost
- Kyberbezpečí – jak provést žáky i učitele nástrahami kyberprostoru?
 
	- Kancelářské aplikace – v jakých předmětech a jaké dovednosti by měli žáci získat?
 
	- Multimédia – jak přistupovat k výuce grafiky, audia a videa?
 
	- Digitální portfolio – jak budovat a kam ukládat výstupy žáků?
 
Kutilové a badatelé ve školních lavicích
- IoT – jak na internet věcí ve školních projektech?
 
	- Robotika – mohou robotické sady podpořit STEAM výuku?
 
	- Laboratorní sady – proč nestačí jen měřit, ale je vhodné i tvořit?
 
	- Elektronika – jak využít ve výuce programovatelné desky a mikropočítače?
 
Svět ve 3D
- 3D modelování – jaké nástroje využít a kde najít modely do výuky?
 
	- 3D tiskové materiály – ABS, PLA, PETG, FLEX… a jak se v tom vyznat?
 
	- 3D tisk – kam směřují technologie 3D tisku a jakou zvolit pro vaši školu?
 
	- AR a VR – co přináší rozšířená a virtuální realita do výuky?
 
Program
- Program konference Počítač ve škole 2021 (PDF)
 
Záznamy vystoupení
Sborníky

FOTOGALERIE