Počítač ve škole 2005

Hlavní témata

Projekty SIPVZ

Interaktivní tabule ve výuce

Program

  • Program konference Počítač ve škole 2005 (PDF)

Sborníky

Seznam všech konferenčních příspěvků

  1. 3D Baltík pro .NET a Tvořivá informatika s Baltíkem; Bohumír Soukup
  2. 3D Baltík pro .NET; Bohumír Soukup
  3. Audiovizuální technika pro učebny a školící místnosti; David Lesch
  4. Celostátní soutěž „Město mýma očima“; Dagmar Kocichová
  5. Didakta – software pro školy, představení novinek; Petr Urbančík
  6. Digitalna ucebnica fyziky – vyucovanie s podporou prezentacii; Jozef Benuska
  7. Digitálna ucebnica fyziky; Jozef Benuska
  8. doSystem – EduBase: Tvorba, sestavení, tisk a využití výukových materiálů na počítači; Petr Slípek
  9. Efektivní řešení IT učebny BAIT; Jiří Verner
  10. E-learning – support výuky chemie; Jan Čipera
  11. E-learning ve školství; Jiří Chytil
  12. Gamemaker – nástroj na tvorbu jednoduchých her; Petr Naske
  13. Implementace moderních technologií na 2. st ZŠ; Miloslav Hubatka
  14. Informační a poradenské centrum výukových programů v Ústí nad Orlicí; Petr Knob
  15. Interaktivní tabule ve fyzice; Marie Žilková
  16. Interaktivní učebna; David Lesch
  17. Interaktivní výuka na základní škole; Daniel Preisler, Kateřina Kočová
  18. Interaktivní výuka přírodních věd na gymnáziu s využitím ICT; Gymnázium Vincence Makovského Nové Město na Moravě
  19. Jednota školských informatiků versus školy, žáci, učitelé; Lenka Suchánková
  20. Join multimedia – český úspěch a sdílení zkušeností; Petr Naske
  21. Klinická mikrobiologie v otázkách a odpovědích; SzdŠ a VZdŠ Hradec Králové
  22. Krajina za školou; Petr Mikšíček
  23. LANGMaster – Využití moderních vzdělávacích technologií při výuce; Jan Průcha
  24. Mapování regionu s využitím počítačů k tvorbě regionální databáze vycházek; Anna Pečenková
  25. Moderní učebna; Vladimír Hora
  26. My jsme malí, ale šikovní – počítač je náš kamarád; Základní škola Štěnovice
  27. Na portálu Ve škole aktivně!; Milan Hausner
  28. Nové a připravované tituly v nabídce Terasoftu; Bohumil Vošický
  29. Nové možnosti ve výuce M a F na gymnáziu v důsledku využití informačních technologií; Petr Šamánek
  30. Novinky a příklady v programu Cabri Geometry II Plus, Cabri 3D a kalkulátory Texas Instruments; Václav Petrbok
  31. Novinky v iniciativě Partneři ve vzdělávání; Dalibor Kačmář, Jan Knyttl
  32. Online podpora školení „P“; Matematicko.fyzikální fakulta, UK v Praze
  33. OptimAccess – verze 9.1; Martin Ondráček
  34. Počítače pomáhají dětem, aneb jak lépe využít počítač pro práci s dětmi; Speciální školy Sokolov
  35. Počítačová podpora přípravy výroby a implementace softwaru pro výuku technologie, automatizace a robotizace; SPŠ strojnická Tábor
  36. Portál pro interaktivní tabule; Milan Hausner
  37. Pozvěme geografické informační systémy do škol (freeware); Miluše Dolanská, Jiří Šmída
  38. Pozvěme geografické informační systémy do škol; Jiří Šmída, Miluše Dolanská
  39. Praktické cvičení s využitím GIS; Miluše Dolanská, Jiří Šmída
  40. Příklady z obecné a fyzikální chemie; GFXS Liberec
  41. Příprava budoucích učitelů na e-learning; Aleš Křížek
  42. Připravovaný modul využití ICT v zeměpise; Pavel Taibr
  43. Softwarová podpora výuky fyziky a interaktivního vedení cvičení z fyziky; Gymnázium Jakuba Škody Přerov
  44. Softwarová podpora výuky matematiky pro základní, speciální, střední školy a víceletá gymnázia; Slovanské gymnázium Olomouc
  45. Specifika výuky ve dvou typech multimediální učebny – počítačové učebně s programem MasterEye a učebně s interaktivní tabulí; ZŠ Rožmitál pod Třemšínem
  46. Škola za školou a učitelský modul; Martin Vlasák
  47. Školní portál zadarmo, snadno a rychle – pomocí Windows Sharepoint Services 2.0; Petr Hanák
  48. Technologie projektování učebních úloh, stanovení myšlenkové náročnosti; Jiří Nikl
  49. Tvorba elektronického atlasu rostlin a živočichů v regionu s využitím výukových programů na 1. stupni ZŠ; Základní škola Kraslice
  50. Tvorba výukového softwaru odborného předmětu ELEKTRICKÁ MĚŘENÍ a jeho implementace do interaktivní formy výuky pomocí SMART BOARDU; Střední odborné učiliště technické Havířov – Šumbark
  51. Tvorba výukových materiálů a kurzů pro podporu výuky zeměpisu, biologie a anglického jazyka na ZŠ, SŠ a víceletém gymnáziu; Gymnázium Uherské Hradiště
  52. Tvorba výukových modulů ve školství; Václav Kysela
  53. Tvořivá informatika 2; Základní škola, Alšova, Kopřivnice
  54. Tvořivá informatika s Baltíkem v roce 2; Jiří Sumbal
  55. Úspěšné projekty v oblasti aplikované informatiky; Petr Fořt
  56. Vybrané kapitoly ze zeměpisu a matematiky – podpora a doplnění výuky formou prezentací a www; Gymnázium, třída Kapitána Jaroše, Brno
  57. Výučba základov programovania na II. stupni ZŠ a na osemročných gymnáziách; Eva Hlavatá
  58. Výuka geografie pomocí ICT, mapových náčrtů a schemat; Eduard Pataki
  59. Výuka chemie s interaktivní tabulí; Tomáš Feltl
  60. Výuka MS Office; František Smrčka
  61. Výuka počítačové grafiky – školní rok se Zonerem; Jiří Sumbal
  62. Výuka předmětu počítačová matematika; Gymnázium Pardubice, Dašická
  63. Využití dotykové tabule ve výuce českého jazyka a literatury; Vilém Ďoubal
  64. Využití informačních technologií při reedukaci specifických poruch učení na I. stupni ZŠ; Základní škola Velké Němčice
  65. Využití interaktivní tabule ve výuce anglického jazyka; Marie Janů
  66. Využití interaktivní tabule ve výuce zeměpisu; Miloš Bukáček
  67. Využití multimediální techniky při výuce na ZŠ; Jiří Štěpán
  68. Využití programů Cabri Geometry a Derive ve výuce M a F; Petr Šamánek
  69. Využití sítě internet ve výuce předmětu Rodinná výchova na základních školách; Michal Dittmayer
  70. Využití výpočetní techniky při výuce Estetiské výchovy – výtvarné; Jitka Svobodová
  71. Využití výukových multimediálních programů v procesu optimalizace vzdělávání žáků s vývojovými poruchami učení a žáků s kombinovaným postižením; Soukr. Spec. Š. Dolní Poustevna
  72. Využívání interaktivní tabule ve výuce na 1. a 2. stupni ZŠ; Dagmar Axamitová
  73. Za školou se školou – Informatika a Anglický jazyk; Střední odborná škola a Střední obdorné učiliště Kadaň
  74. Zeměpis a internet; Pavel Taibr
  75. Zoner Photo Studio – práce s digitálními fotografiemi; Jiří Sumbal