- 
	
3D objekty a rozšířená realita; Miroslav Dvořák
	 
	- 
	
3D tisk jako pomocník učitele, nejen v přírodních vědách...; Miroslav Jílek,Tomáš Feltl
	 
	- 
	
4K: Klíčové kompetence pro 21. století; Jiří Jeništa
	 
	- 
	
Aktuality kolem realizace Strategie digitálního vzdělávání ČR;Ondřej Neumajer,Daniela Růžičková,Petr Naske
	 
	- 
	
Aktuální trendy ve virtuální realitě; Jakub Stejskal
	 
	- 
	
Apple Classroom - kontrola nad iPady ve třídě; Natálie Nevřelová
	 
	- 
	
AppSmashing - Top aplikace ve výuce a jejich propojení; Jana Grzychová
	 
	- 
	
Bádáme - Přírodní vědy s iPadem; Natálie Nevřelová, Jana Grzychová, Karel Moric
	 
	- 
	
BBC micro:bit - STEM: robotická ruka, autíčko, vzducholoď; Jiří Formánek, Pavel Čáp
	 
	- 
	
BBC micro:bit. Co? Proč? Kde a jak?; Jiří Formánek, Barbora Havířová, Tomáš Zedníček
	 
	- 
	
Bezpečná škola; Petr Nepustil
	 
	- 
	
Časové osy v systému Timixi - jak na to?; Jan Brich
	 
	- 
	
Chytrý 3D tisk ve školách: představujeme YSoft be3D eDee; Jan Lokoč
	 
	- 
	
Devět let let s Robosoutěží; Martin Hlinovský
	 
	- 
	
Didaktika výuky digitální fotografie nejen v hodinách informatiky; Jaromír Krejčí
	 
	- 
	
Digitální gramotnost v praxi (nejen) přírodovědných předmětů; Daniela Růžičková, Eva Fanfulová
	 
	- 
	
Digitální technologie a rodiče; Petr Naske
	 
	- 
	
E-bezpečí - prevence, edukace, intervence; Jana Kasáčková
	 
	- 
	
e-Mole.cz – další rok s časopisem od učitelů pro učitele; Tomáš Feltl
	 
	- 
	
Ekonomika v kostce; Jitka Zelená
	 
	- 
	
Elixír do škol a podpora digitálních technologií; Petra Prošková
	 
	- 
	
Epson - lídr v projektorech a revoluce v inkoustovém tisku pokračuje!; Jiří Sedláček
	 
	- 
	
Formuláře a automatické vyhodnocení testů v Microsoft Forms; Miroslav Dvořák
	 
	- 
	
Foxee - robot s duší průmyslového programovatelného automatu; Jaromír Klaban, Jiří Černý
	 
	- 
	
Fyzika s čidly Vernier; Martin Nevřela
	 
	- 
	
GDPR bez starostí se Školou OnLine; Ondřej Košek, Ondřej Helar
	 
	- 
	
GDPR na školách aneb jak implementovat požadavky nařízení do praxe; Petr Nepustil
	 
	- 
	
Green Screen - jak na to a inspirace k zařazení do výuky; Jana Grzychová
	 
	- 
	
Hravé programování s Ozoboty; Hana Šandová, Eva Fanfulová
	 
	- 
	
Informační systémy a příprava Zprávy o realizaci "šablon"; Blanka Kozáková
	 
	- 
	
Inovace ICT kurikula, rok dva; Daniela Růžičková
	 
	- 
	
IVLP #Hidden No More: Empowering International Women Leaders in STEM; Štěpánka Baierlová
	 
	- 
	
Jak (ne)pracovat s Wikipedií; Lukáš Jakubík
	 
	- 
	
Jak budou vypadat a kde se vezmou učebnice informatiky podle nových RVP; Jiří Vaníček
	 
	- 
	
Jak na Kahoot a Quizziz?; Monika Kuchnová
	 
	- 
	
Jak na úspěšné zavedení 3D tisku do výuky; Jan Lokoč
	 
	- 
	
Jak podpořit individuální rozvoj dětí i jejich komplexní hodnocení; Jan Sedlák
	 
	- 
	
Jak procvičovat, aby učivo za pár dní nevyprchalo?; Petr Jarušek
	 
	- 
	
Jak vytvořit moderní, přehledný a navštěvovaný školní web; Petra Procházková
	 
	- 
	
Jak začít s BBC Micro:bit?; Barbora Havířová
	 
	- 
	
Jednoduché fyzikální experimenty s mobilním telefonem; Radim Kusak
	 
	- 
	
Kahoot a Quizziz - hravá soutěž ve všech předmětech; Monika Kuchnová
	 
	- 
	
Každé dítě by mělo mít svého robota; Hana Šandová, Oldřich Horáček
	 
	- 
	
KERNUN Internet Security – Ve škole na internet bezpečně; Jan Mondek
	 
	- 
	
Kódování s eTwinningem; Martina Kupilíková
	 
	- 
	
Konšpiračné teórie – otvárame deťom oči na hodinách informatiky; Eva Uličná
	 
	- 
	
LEGO® Education k podpoře výuky s využitím ICT; Monika Vrbová
	 
	- 
	
Metody práce s informacemi v online prostředí; Kateřina Parvonič
	 
	- 
	
Microsoft Intune – správa IT pro všechny platformy; Miroslav Kotlas
	 
	- 
	
Microsoft Partneři ve vzdělávání; Miroslav Dvořák
	 
	- 
	
Minecraft pro školy; Miroslav Dvořák
	 
	- 
	
Multiplatformní open source školní měřicí systém postavený na Arduinu - bádání v přírodních vědách levně; Tomáš Feltl, Miroslav Jílek
	 
	- 
	
Nasaďte si Office 365 ještě dnes; Miroslav Kotlas, Miroslav Dvořák
	 
	- 
	
Nástroje pro inventarizaci, správu a monitorování komponent v rámci IT infrastruktury školy; Tomáš Prudký, Anežka Balcarová
	 
	- 
	
neBezpečné chování na sociálních sítích; Jan Kolouch
	 
	- 
	
O2 Czech Republic a jeho aktivity v oblasti vzdělávání; Marie Mališková
	 
	- 
	
O2 Managed WiFi; David Praus
	 
	- 
	
Od kancelářských aplikací k algoritmizaci a programování; Lenka Suchánková
	 
	- 
	
Od Matematiky s radostí k on-line procvičování; Petra Vondráková,Petr Beremlijski
	 
	- 
	
OneNote a Teams – nejlepší přátelé učitele; Miroslav Dvořák
	 
	- 
	
Open Roberta Lab; Jan Preclík
	 
	- 
	
OpenBroadcaster – nejen on-line vysílání z výuky; Tomáš Feltl
	 
	- 
	
Ozobot Bit a Evo s tabletem; Miluše Sedláčková
	 
	- 
	
Ozoboti jako jedna z cest k informatickému myšlení; Štěpánka Baierlová
	 
	- 
	
Počítače/tablety v matematice?; Iva Skybova
	 
	- 
	
Podpora učitelů při rozvoji informatického myšlení žáků - ohlédnutí po roce; Blanka Kozáková, Jiří Sumbal
	 
	- 
	
Pojďte si zalétat s dronem; Miloš Okurka, Miloš Bukáček
	 
	- Postav si vzdálený experiment s Arduinem; František Lustig
 
	- 
	
Práce s textem aneb NNNNM; Pavel Roubal
	 
	- 
	
Principy lékařských terapeutických přístrojů pro intezivní medicínu; Bronislav BALEK
	 
	- 
	
Principy měření průtoku tekutin; Bronislav BALEK
	 
	- 
	
Produkt ekoTAB aneb na co máte nárok; Libor Kožoušek
	 
	- 
	
Propojené světy aneb střípky z DigiKoalice; Petr Naske
	 
	- 
	
Quirkboti - brčkoboti; Miluše Sedláčková, Ludmila Brestičová
	 
	- 
	
Robotická stavebnice VEX; Štěpánka Baierlová
	 
	- 
	
Robotické hračky ve výuce; Petra Vaňková, Lenka Pítrová
	 
	- 
	
Rozvoj ICT a přírodních věd s využitím EU Projektů; Tomáš Bartoníček
	 
	- 
	
Rychlé SMART aktivity pro zapojení žáků; Karolína Napravilová
	 
	- 
	
S Ozoboty k informatickému myšlení prakticky; Eva Fanfulová, Hana Šandová
	 
	- 
	
STE(A)M výuka na platformě MakeBlock prakticky; Hana Šandová, Oldřich Horáček
	 
	- 
	
Tvorba vlastních interaktivních tematických map ve výuce; Václav Černík
	 
	- 
	
Usnadněte žákům budoucnost - psaním všemi deseti (Psaní Hravě); Lukáš Zídka
	 
	- 
	
Vlastní (nejen) slepé mapy rychle, jednoduše a přesně podle vašich představ; Miloš Bukáček
	 
	- 
	
Vytvořte si první mobilní aplikaci aneb STREAM v praxi; Miloš Bukáček
	 
	- 
	
Výučba informatiky na slovenských základných školách s využitím eUčebníc; Eva Uličná, Martina Chalachánová
	 
	- 
	
Výuka algoritmizace na 1. stupni ZŠ; Miroslav Suchý
	 
	- 
	
Základy rastrové grafiky; Pavel Roubal