Počítač ve škole 2020

Hlavní témata

Svět ve 3D

  • 3D modelování – jaké nástroje využít a kde najít modely do výuky?
  • 3D tiskové materiály – ABS, PLA, PETG, FLEX… a jak se v tom vyznat?
  • 3D tisk – kam směřují technologie 3D tisku a jakou zvolit pro vaši školu?
  • AR a VR – co přináší rozšířená a virtuální realita do výuky?

Kutilové a badatelé ve školních lavicích

  • IoT – jak na internet věcí ve školních projektech?
  • Robotika – mohou robotické sady podpořit STEAM výuku?
  • Laboratorní sady ­– proč nestačí jen měřit, ale je vhodné i tvořit?
  • FabLab – škola jako komunitní dílna pro žáky i veřejnost?

Výuka jazyků s podporou ICT

  • Didaktika – jak učit jazyky s podporou ICT hbitě, lahodně a najisto?
  • Výukové materiály – slovní zásoba i gramatika na PC, tabletu či mobilu?
  • Spolupráce – do kterých jazykových projektů se mohou školy zapojit?
  • AI – jak změní umělá inteligence (nejen) výuku jazyků?

Bezpečná a rychlá školní síť

  • Zabezpečení – před čím a jak chránit žáky a minimalizovat bezpečnostní incidenty?
  • Infrastruktura – jak vybudovat a spravovat stabilní školní síť?
  • Koncová řešení – desktopovou, mobilní nebo terminálovou učebnu?
  • Zálohování ­– ve škole nebo do cloudu a co to bude stát?

Program

  • Program konference Počítač ve škole 2020 (PDF)

Záznamy vystoupení

Sborníky