Návrhy vystoupení Počítač ve škole 2024

Název Prezentující/autoři Typ
Roboti a robotické stavebnice Aktivní třídy v praktickém workshopu Mgr. Jakub Novotný workshop
Python a pixelart (nejen) pro dívky aneb s imagiCharm motivujeme k rozvoji informatického myšlení Mgr. Petr Naske přednáška
Aplikace informatiky ve fyzice nebo naopak? Mgr. Ing. Bohumila Kroupová přednáška
Autíčko vyhýbající se překážkám Magické propojení BBC micro:bit & Lego Hana Šandová workshop
Tvorba venkovních únikových her v mobilní aplikaci Ing. Jan Němec workshop
Nenechte se ošálit aneb Co by měl vědět každý z nás o datech a grafech Ing. Eva Fanfulová workshop
Programování SAM Labs bloků SAM Labs hrátky s Terkou a Marti Mgr. Martina Jedličková workshop
Jak jsem opět potkal QGIS, aneb jak zdarma mapovat v terénu s mobilem v ruce, když potřebujete v lese zasázet holinu po „útoku kůrovce“... Jak jsem opět potkal QGIS, aneb jak zdarma mapovat v terénu s mobilem v ruce, když potřebujete v lese zasázet holinu po „útoku kůrovce“... Tomáš Feltl workshop
MoleGraph – STEM, nová informatika, programování, školní měření – pojďte to vyzkoušet! MoleGraph – STEM, nová informatika, programování, školní měření – pojďte to vyzkoušet! Tomáš Feltl, Doc. RNDr. Petr Šmejkal, Ph.D. workshop
3D tiskárny v síti – naše cesta od SafeQ ke Karmen cloudu Tomáš Feltl přednáška
Algoritmus, vstupní brána do výuky programování Lenka Forstová workshop
Co vědí žáci ZŠ o internetu a co se dokážou naučit? doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D. přednáška
Kybernetické základy a tipy Kybernetické základy a tipy Lukáš Vrba, Martina Řejhová přednáška
Tvorba efektivních grafů Tvorba efektivních grafů Lukáš Vrba, Martina Řejhová workshop
Spalování ocelové vlny Spalte vlnu s Centrem robotiky Mgr. Tereza Beránková workshop
CLIL: Kódování a přenos dat Metoda CLIL ve výuce informatiky: Kódování a přenos dat Bc. Martin Kůrka přednáška
Datová Lhota: Nové modelové hodiny o cloudu, hackování a dalších tématech z 2. sezony seriálu doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D. přednáška
Opomíjené části algoritmizace aneb umět programovat neznamená jen tvořit kód Mgr. Václav Šimandl, Ph.D., Bc Jakub Pinkr přednáška
Na obrázku je postava ze hry Minecraft, která stojí u počítače Jak začít s Minecraftem Mgr. Tomáš Milička workshop
Ylands EDU: Programování hrou Ing. Rudolf Klenovský, Kateřina Szerudová workshop