Počítač ve škole 2012

Hlavní témata

Filmová a audiovizuální výchova

Mobilní zařízení ve výuce

ICT ve výuce jazyků

Program

  • Program konference Počítač ve škole 2012 (PDF)

Sborníky

Fotogalerie

Seznam všech konferenčních příspěvků

  1. Akademie geoinformačních dovedností; správce obsahu
  2. Algoritmizace a KSP; Radim Cajzl, Tomáš Maleček, Karel Tesař
  3. Cizí jazyky interaktivně v podmínkách Společného evropského referenčního rámce pro jazyky; Václava Petrgálová
  4. ČMIS Multiuživatelská pracoviště v praxi - MultiPoint; Radek Hanč
  5. ČMIS Počítačová učebna = chytrá investice; Radek Hanč
  6. Co je to převrácená třída; Bořivoj Brdička
  7. Co přinesl projekt Moderní metody?; Libuše Souradová, Věra Poláková, Eduard Macků
  8. Co se najde v archivech? Využívání internetového archivu veřejnoprávní televize ve výuce.; Ondřej Balík
  9. Digitální fotografie jako součást širšího vzdělávacího základu na škole a náplň nového modulu ECDL; Jaromír Krejčí
  10. Distribuované výpočty ve škole aneb Školní počítače pomáhají vědě; Josef Haba
  11. Dovednosti absolventů SŠ v textovém editoru; Jan Berki, Jindra Drábková
  12. DUMy v přírodovědných předmětech z vlastních zdrojů; správce obsahu
  13. Dynamický graf kvadratické funkce v programu GeoGebra; Jan Rosecký
  14. EduBase a DoTest - novinky roku 2012; Petr Slípek
  15. EduRibbon.cz - Tvorba interaktivních prezentací; Petr Slípek
  16. Elektronické učebnice – využití na střední odborné škole a učilišti; Jiří Sumbal
  17. Elementární praktická cvičení pro výuku předmětu Filmová/audiovizuální výchova; správce obsahu
  18. ENVIGAME; Helena Schalková
  19. Experimentem k poznání; Tomáš Feltl
  20. Firma VMS VISION a její interaktivní sestavy ekoTAB®; Libor Kožoušek
  21. Flash hry nejsou jen ztráta času - jak vyzrát na úvod do programování v RVP G? ; Pavel Vlach
  22. Found footage jako výukové téma mediální výchovy; Martin Vonášek
  23. G-learning není černobílý; Štěpánka Baierlová, Alena Marková, Kristina Volná, Ladislav Fedor
  24. GeoGebra – výkonný pomocník pro matematiku a fyziku; Jan Rosecký
  25. Google Docs – skvělý způsob podpory výuky jazyků; správce obsahu
  26. Google Earth v regionální geografii; Gabriela Petříková
  27. Help for English, angličtina na internetu zdarma; správce obsahu
  28. Hot Potatoes pro vaření vlastních výukových materiálů; správce obsahu
  29. Interaktivní testy snadno a rychle; Oldřich Sedláček
  30. Interaktivní výukové plakáty; Petra Vaňková
  31. Internet je plný geografických dat; Vladimír Herber
  32. Jak iPad šetří čas učitelům; Martin Baroš
  33. Jak naplánovat výuku (nejen jazyků), ve které budou žáci pracovat s ICT; Daniela Růžičková
  34. Jak se daří ICT ve školách; Ondřej Neumajer
  35. Jak vzniká didaktický test v informatice; Daniel LessnerPetr Naske
  36. Jednota školských informatiků v roce 2012; Petr NaskeAlena Mašláňová
  37. Kompetence řídících pedagogických pracovníků k zajištění rozvoje služeb ICT ve škole; Radek Maca
  38. Koncepce a metodika vzdělávacího obsahu doplňkového předmětu Filmová/audiovizuální výchova; správce obsahu
  39. Luminace HDR – jak na HDR fotografie zdarma a multiplatformě; Tomáš Feltl
  40. M-learning - využití mobilních technologií ve výuce; Petr Svoboda
  41. Maturita z informatiky 2013; správce obsahu
  42. Mediální výchova jako samostatný předmět na střední škole; Martin Vonášek
  43. Metodický portál RVP.CZ pomáhá (nejen) učitelům jazyků; Pavlína Hublová
  44. Microsoft není jen Windows a Office; Jaroslav Šindler
  45. Mobility aneb vytvořte se žáky dobře fungující město; Miloš Bukáček
  46. Moderní učitel se interaktivních a multimediálních technologií nebojí; Martin Klečka, Michal Wendl
  47. Moderními metodami k rozvoji klíčových kompetencí; Libuše Souradová
  48. MOLAPP = Mobilní laboratoř přírodovědných předmětů; Miroslav Kubera
  49. Moodle 2: skupiny a seskupení; Libuše Souradová
  50. Multimédia a zpracování zvuku při výuce informatiky; Tomáš Feltl
  51. NEC - 3D technologie pro každého; Libor Kožoušek
  52. Opravdová měření v matematice? Proč ne!; Miroslav Kubera, Štěpánka Baierlová
  53. Osobní kompetenční portfolio; Radek Maca
  54. Paleta softwarových nástrojů učitele cizích jazyků; Blanka Kozáková
  55. PC a klasická loutková animace; správce obsahu
  56. Plošné ICT vzdělávání pedagogických pracovníků v Plzeňském kraji - skutečně se moderní učitel interaktivních a multimediálních technologií nebojí?; Pavel Vlach, Zdeněk Pech
  57. Pomocník pro výuku geometrie; Šárka Gergelitsová
  58. Pozvání do "filmové laboratoře" na praktické natáčení; Vladimír Beran
  59. Práce s produkty eBeam; Anežka Pospíšilová
  60. Pracujeme s portálem Počítač ve škole - praktické ukázky využití jednotlivých modulů; Miloš Bukáček
  61. Praktické použití aplikace iPad škola; Martin Baroš
  62. Praktické využití iPadů ve výuce; Martin Baroš
  63. Představení moderní vyučovací hodiny ITveSkole.cz; Libor Kožoušek
  64. Představení společnosti Consulta a její nabídky pro školy; Anežka Pospíšilová
  65. Proč se vlastně na gymnáziu učit o algoritmech?; Daniel Lessner
  66. Projekt Učení bez překážek; Jiří Štěpán
  67. Reálie online - výukové programy pro ruský a německý jazyk; Václava Petrgálová
  68. Sada kurzů pro podporu ČJ, AJ, NJ, FJ, M, F, Ch, B, ZSV, D a G; Jaroslava Úlovcová, Roman Úlovec
  69. Školní filmová tvorba jako "umělecká laboratoř"; Vladimír Beran
  70. Školský portál Karlovarského kraje; Jaroslava Úlovcová, Roman Úlovec
  71. Smartphone jako brána k historickým souvislostem - projekt Skrytá historie; správce obsahu
  72. Stavebnice Lego Mindstorms NXT = nové možnosti ve výuce informatiky; Štěpánka Baierlová, Jan Preclík
  73. Tablety a čtečky elektronických knih - první zkušenosti; Ondřej Neumajer
  74. Testování jako součást výuky; Dušan Slovák
  75. Tvorba elektronických učebnic na VOŠ, SOŠ a SOU Kopřivnice; Jiří Sumbal
  76. Ukázka "filmové laboratoře" - Kouzelník; Vladimír Beran
  77. Voki.com – vytvořte mluvící postavičky online a nechte je promluvit v hodinách cizího jazyka; Daniela Růžičková
  78. Výuka cizích jazyků je zábava; Kristina Volná, Alena Marková
  79. Výuka programování na gymnáziu?; Tomáš Feltl
  80. Výukový online program Reálie Ruska; Václava Petrgálová
  81. Využití programu MuseScore ve výuce Hudební výchovy; Ondřej Balík
  82. Využitie základných aplikácii a hier v kolaboratívnom interaktívnom vyučovaní s podporou interaktívneho systému SPSPI (www.spspi.eu).; Peter Sitáš
  83. Webové stránky pro školní projekty zdarma – Webnode pro školy; Olga Prokopová
  84. Wintermute Engine – tvorba počítačových her i vzdělávacího obsahu; Michal Wendl
  85. Začíná hodina, vyndejte si mobilní telefony; Miloš Bukáček
  86. Ze života DUMy.cz; Libor Kožoušek
  87. Zkušenosti s financováním školního vybavení z fondů EU; Radek Hanč
  88. Zoner Photo Studio – zpracování fotografií a digitální archiv - ukázka Metodického odpoledne; Jiří Černohorský