Počítač ve škole 2011

Hlavní témata

Systematická podpora zapojení ICT do života školy

  • Akční plán státní koncepce Škola pro 21. století
  • Profil Škola21
  • Role ředitelů a ICT koordinátorů v přípravě koncepce ICT podpory ve škole

On-line aplikace využitelné ve výuce i pro organizaci výuky

ICT podpora experimentů v přírodovědných předmětech

Program

  • Program konference Počítač ve škole 2011 (PDF)

Sborníky

Fotogalerie

Seznam všech konferenčních příspěvků

  1. Apple ve školství; Jan Jílek
  2. Biofyzikální experimenty se systémem ISES aneb snímání biosignálů lidského organismu; Bronislav BALEK
  3. Blended learning ve výuce na gymnáziu; Josef Kubeš, Petr Zrostlík
  4. České interaktivní tabule i pro další generace; Libor Kožoušek
  5. Člověk a příroda aneb Učitel a Metodický portál; Pavlína Hublová
  6. Deklarované dovednosti absolventů SŠ v ICT; Jan Berki, Jindra Drábková
  7. Děti jsou na internetu. A kde jsme my?; Lukáš Paleček
  8. Digitální fotografie jako součást širšího vzdělávacího základu ve škole; Jaromír Krejčí
  9. Druhá generace interaktivních učebnic; Petra Ocelková
  10. EduBase 2 - příprava různorodých výukových materiálů; Petr Slípek
  11. EduBase 2 - výukové materiály snadno a rychle; Petr Slípek
  12. EduBase 2 v novém – Zkuste to interaktivně!; Petr Slípek
  13. Epson projektory, tisková a dokumentová řešení pro školství; Ivana Perničková
  14. Experimentální výuka v hodinách chemie, biologie, fyziky a zeměpisu: projekt "Jdeme na to od lesa!" Gymnázia Frýdlant; Lucie Winklerová
  15. Fronter přichází do České republiky; Lukáš Paleček
  16. Implementace virtuálních linuxových serverů na školní heterogenní síti; Zbyněk Pospěch
  17. Inspirace pro tvorbu digitálních učebních materiálů - Výukový portál WWW.ACTIVUCITEL.CZ; Jaroslav Bis
  18. Integrace ICT nástrojů ve školní platformě ; Lukáš Paleček
  19. Interaktivně s počítačem, ale bez interaktivní tabule?; Tomáš Adamus
  20. Interaktivně?...nejen s interaktivní tabulí; Jiří Havlík
  21. Interaktivní EduBase 2.70 a další novinky; Petr Slípek
  22. Interaktivní výuka chemie s využitím interaktivní tabule u žáků s lehkou mentální subnormalitou; Martina Veřmiřovská, Jan Veřmiřovský
  23. Interaktivní výukové programy společnosti SILCOM Multimedia; Petr Urbančík
  24. Internetové zkoušení - ano, či ne...; Jaromír JUŘEK
  25. iPad ve škole ; Jan Jílek
  26. JAK NA VÝSTUPY Z EU ŠABLON - DUMy krok za krokem; Ivana Perničková
  27. Jak poznat dobrou vzdělávací metodu ?; Milan Šrámek
  28. Jak využít snímky dálkového průzkumu Země ve výuce?; Miloš Bukáček
  29. Jak vzniká maturitní didaktický test z informatiky; Petr Naske
  30. JSI a Liberix - partneři podporující otevřené technologie; Pavel Pešat
  31. Kam směřuješ interaktivito?; Pavel Borovička
  32. Kde brát a nekrást? - Autorská práva a tvorba digitálních učebních materiálů (DUM); Jaroslav Bis
  33. Malotřídky.cz - Jak zvládnout EU peníze školám na malé škole bez informatika?; Janek Wagner
  34. Měřící systémy v chemii ; Jan Veřmiřovský, Martina Veřmiřovská
  35. Mezinárodní koncept počítačové gramotnosti ECDL jako nástroj učitele pro standardizaci a zkvalitnění procesu vzdělávání v oblasti počítačových znalostí a dovedností..., aneb nový mezinárodní pohled na digitální gramotnost.; Jiří Chábera
  36. Modelujme s Google SketchUp; Jan Rosecký
  37. Moderní interaktivní obrazovky aneb Zapomeňte na klasické interaktivní tabule!; Janek Wagner
  38. Moderními metodami k rozvoji klíčových kompetencí; Libuše Souradová, Blanka Ondřejová
  39. Možnosti a meze používání Wikipedie ve výuce; Michal Klajban
  40. Multimediální opory a jejich aplikace do středoškolské výuky chemie ; Jan Veřmiřovský, Martina Veřmiřovská
  41. Myšlenkové mapy v programu FreeMind ; Gabriela Petříková
  42. Nahrávání videosouborů v programu ActivInspire; Petr Šíma
  43. Nekupujte software zbytečně! – Hromadná správa školní sítě pomocí Group Policy (Zásad skupiny); Petr Hanák
  44. Nová éra učebnic? (Prodos); Jana VosáhlováMarie Šírová
  45. Nové technologie a způsoby učení. Praktická strategie ke změně vzdělávání; Ian Lynch
  46. Obrazová analýza; Tomáš Adamus
  47. ONLINE K PŘÍRODNÍM VĚDÁM; Stanislav Zelenda
  48. Online podpora nadaným a talentovaným žákům; Stanislav Zelenda
  49. Open-source technologie pro školy; vlastimil.ott
  50. Originální strategie školy – Pentagram; Miloslav Hubatka
  51. PASCO vrací experiment do výuky na českých školách!; Miroslav Staněk
  52. PC Control – řízení výuky v počítačové učebně; Libor Kubes
  53. Pilotní provoz INGOTu v ČR - vyzkoušejte si vystavování certifikátů; David Hawiger
  54. Počítačová učebna - efektivní investice a možnosti jejího financování z fondů EU; Radek Hanč
  55. Podpora IT technologií při vlastním hodnocení školy a procesním řízení; Vlastimil Pecka
  56. Podpora multimediální výuky přírodovědných předmětů na VOŠ, SOŠ a SOU Kopřivnice; Jiří Sumbal, Kamila Trinkewitzova
  57. Podpora školních badatelských aktivit integrací tradičních, vzdálených a virtuálních laboratoří; František Lustig
  58. Položte si správné otázky! Aneb, jak koncepčně řešit online organizaci výuky.; Igor Kubíček
  59. Postavme si kapličku s Google SketchUp; Jan Rosecký
  60. Potřebuje ředitel ICT koordinátora?; Radek Maca
  61. Potřebuje ředitel ICT koordinátora?; Radek Maca
  62. Potřeby škol v oblasti ICT a jejich naplňování v Moravskoslezském kraji; Jiří Černohorský, Jiří Sumbal, Blanka Kozáková
  63. Pozorování v matematice; Ladislav Kašpárek
  64. Praktické nasazení Group Policy (Zásad skupiny) v sítích Microsoft; Petr Hanák
  65. Prezentace nových výukových programů Terasoft; Bohumil Vošický
  66. Příprava a realizace projektu EU peníze školám; Josef Kyncl
  67. Přírodní vědy ve VÚP a na Metodickém portálu; Jiřina Svobodová
  68. Profil Škola21 - zapojení ICT do života školy; Ondřej Neumajer
  69. Profil Škola21 – nástroj pro zapojení ICT do života školy; Daniela Růžičková
  70. Projekt INGOT míří do České republiky; Ian Lynch, David Hawiger
  71. Projekt Učení bez překážek; Jiří Štěpán
  72. Projekty pro podporu výuky digitální fotografie na základních a středních školách; Jaromír Krejčí, Jiří Sumbal
  73. Riadená priama interaktivita žiakov v SPSPI (www.spspi.eu); Peter Sitáš
  74. Scribble Maps – aneb jak jednoduše vytvořit a sdílet mapu; Miloš Bukáček
  75. Školní experimentální a měřicí systém Vernier; Pavel Böhm, Jakub Jermář
  76. Social Media ve vzdělávacím procesu; Otakar Čerba, Kristýna Čerbová
  77. Software pro správu a vedení projektů (ať už si projektem označíte cokoliv); vlastimil.ott
  78. Současné požadavky na ICT znalosti a výuka; Jaroslav Zelený
  79. Společná část maturitní zkoušky z informatiky - stav příprav; Petr Naske
  80. Správce učebny; Roman Vrána
  81. Systém eBeam a jeho využití ve výuce; Lukáš Kurka
  82. Testy a zkoušení v EduBase 2 a DoTestu 4; Petr Slípek
  83. Tipy a triky pro práci nejen s interaktivní tabulí ActivBoard; Eva Tošnerová
  84. Trénink mozku pomocí SW HAPPYneuron Brain Jogging; Petr Koucky
  85. Tvorba testů ve FLEXU; Michal Wendl
  86. Ukázka finálové práce ActivKonference 2010 - fyzika zábavně a interaktivně; Radovan Mikeš
  87. Úspěšné strategie rozvoje interaktivní výuky ve škole aneb Kde jsme a kam jdeme?; Ivana Perničková
  88. Úvod do editace Wikipedie; Michal Klajban
  89. Virtuální hospitace z přírodovědných předmětů; Alena Hesová
  90. Virtuální hospitace – příležitost k učení; Monika Černá
  91. VVV aneb vizualizace ve výuce (zeměpisu); Vladimír Herber
  92. Vyhledávání stokrát jinak; Janek Wagner
  93. Vypočítávané úlohy v Moodle 2; Jiří Geřábek
  94. Vytváříme vlastní výukový materiál; Oldřich Sedláček
  95. Výuka přírodních věd a užitečné applety na internetu; Tomáš Feltl
  96. Výukové animace v biologii; Lukáš Hlaváček
  97. Využití a ukázky práce s interaktivními učebnicemi matematiky pro 6.-8. ročník; Bronislav Návojský
  98. Využití interaktivní tabule v hodinách fyziky; Bronislav Návojský
  99. Využití interaktivní tabule v hodinách matematiky v 9. ročníku; Bronislav Návojský
  100. Vyzkoušejte si online služby Google; David Hawiger
  101. Vzdělání 21; Jiří Havlík
  102. Vzdělání 21 v praxi - ukázka práce s dětmi na 2. ZŠ v Novém Městě na Moravě; Aleš Kříž
  103. Vzdělávací modul (nejen) v zájmovém a neformálním vzdělávání; Radek Maca
  104. Zkoušení z domova přes Internet - ano, či ne...; Jaromír JUŘEK
  105. Zpracování podpory předmětů online; Igor Kubíček