Základní umělecká škola

Aktuálně - Šablony II s ITveSkole.cz

Prezentující/autoři: 
Luděk Heinz
Typ vystoupení: 
firemní přednáška

Dne 28. 2. 2018 vyhlásilo MŠMT dotační program Šablony II. V rámci Šablon II je pro  MŠ, ZŠ, ŠD, ŠK, ZUŠ a SVČ připraveno cca 5.5 miliard Kč.

Navštivte náš seminář, poradíme vám jak efektivně realizovat projekt, předáme vám naše zkušenosti tak, abyste ze Šablon II mohli pro vaši školu získat:

Didaktika výuky digitální fotografie nejen v hodinách informatiky

Prezentující/autoři: 
Jaromír Krejčí
Typ vystoupení: 
firemní přednáška

Fotografie, dnes již téměř výhradně v digitální podobě, je samozřejmou součástí našeho života. Fotící zařízení mají děti již od útlého věku ve svém mobilním telefonu nebo tabletu. Fotografie je způsob, jakým si připomínáme své zážitky i významné události našeho života. V mnoha oborech lidské činnosti slouží k zachycení jevů, skutečností a faktů. Správné dovednosti práce s (digitální) fotografií jsou tedy nepochybně důležitou kompetencí, kterou by si měli žáci odnášet ze základních i středních škol.

Aktuality kolem realizace Strategie digitálního vzdělávání ČR

Prezentující/autoři: 
Ondřej Neumajer
Prezentující/autoři: 
Daniela Růžičková
Prezentující/autoři: 
Petr Naske
Typ vystoupení: 
přednáška

Koordinátor digitálního vzdělávání na MŠMT Ivan Pilný představí své plány v této oblasti. Ondřej Neumajer poukáže na poslední zjištění ČŠI ve využívání digitálních technologií ve školách, shrne dosavadní aktivity kolem strategie a zaměří se na ty, které se bezprostředně dotýkají učitelů. Revize rámcových vzdělávacích programů je jen začátek. V příspěvku Daniely Růžičkové se dozvíte, co všechno se v rámci Strategie digitálního vzdělávání připravilo a připravuje na pomoc školám při proměnách kurikula.

Usnadněte žákům budoucnost - psaním všemi deseti (Psaní Hravě)

Prezentující/autoři: 
Lukáš Zídka
Typ vystoupení: 
firemní workshop
Dovednost psaní všemi deseti prsty šetří denně většině lidí spoustu času. Kdo píše méně prsty, je při práci s počítačem výrazně pomalejší. Projekt Psaní Hravě, který učí jednotlivce a žáky psát formou her, má cíl současný stav změnit. 

 

„Cílem je, aby kurz žáka bavil natolik, že si téměř nevšimnou, že se vlastně učí psát všemi deseti.”

e-Mole.cz – další rok s časopisem od učitelů pro učitele

Prezentující/autoři: 
Tomáš Feltl
Typ vystoupení: 
přednáška

Hlavním cílem elektronického časopisu e-Mole je ukázat, že digitální technologie nejsou nám učitelům na obtíž, ale že je to přesně naopak, přináší nové možnosti, jak dětem přiblížit problematiku našich oborů a jak z někdy nudné výuky udělat dobrodružnou cestu za poznáním. Na rozdíl od různých školicích akcí a konferencí vidíme v časopisu příležitost přinést zajímavé nápady a ukázky z výuky většímu množství učitelů. Nechte se inspirovat časopisem e-Mole.cz a přidejte se k našemu autorskému týmu.

Ozoboti jako jedna z cest k informatickému myšlení

Prezentující/autoři: 
Štěpánka Baierlová
Typ vystoupení: 
přednáška

Informatické myšlení, tento pojem je dnes součástí téměř každého kulatého stolu, který je věnován školství. Schopnost řešit problémy (analyzovat problém, hledat různá řešení, diskutovat o nich, vyhodnotit je a zobecnit) je určitě jednou ze základních dovedností pro 21. století. Jak ale zařídit, aby si naši žáci a studenti takovou dovednost osvojili? A v rámci jakého předmětu?

Green Screen - jak na to a inspirace k zařazení do výuky

Prezentující/autoři: 
Jana Grzychová
Typ vystoupení: 
workshop

Využití výukových videí vyrobených přímo žáky je inspirační prvek sám o sobě. Pokud navíc použijete zelené plátno, dostanou vaše videa další rozměr a pro žáky se stane jejich tvorba ještě lákavější. Jak na to si budete moci vyzkoušet v tomto workshopu, kde budete mít k dispozici iPady i zelené plátno. Projdeme si práci krok po kroku a seznámíte si i s již hotovými videi našich žáků.

Rychlé SMART aktivity pro zapojení žáků

Prezentující/autoři: 
Karolína Napravilová
Typ vystoupení: 
firemní workshop

Doba, kdy si učitelé dlouze připravovali DUMy, je za námi – budoucnost patří rychlým digitálním aktivitám a cloudu.  Ukážeme příklady motivujících aktivit na interaktivní tabuli pro jednoho i více žáků a především jejich smysluplné a efektivní zapojení s využitím tabletů a dalších zařízení. To vše umí SMART Výukový software, balíček zahrnující i oblíbený SMART Notebook. Jak lze rychle a snadno vytvořit aktivity, které podporují týmovou práci žáků a ukazují žákům správné návyky využití internetu při vzdělávání? Zajímá vás projektové vyučování? Přijďte se inspirovat.

Tvorba hudebního klipu v běžné hodině hudební výchovy

Prezentující/autoři: 
Vítězslav Kružík
Typ vystoupení: 
workshop

Workshop je zaměřen na koedukační prvky hudební výchovy a informatiky.

Díky obecně dostupným programům bez náročného technického vybavení lze se třídou vytvořit hudební klip (příp. dabing). A to od nahrání hudebního materiálu a jeho zpracování až po tvorby videí a výsledné kompletace.

Autor workshopu tyto metody používá osm let na všech stupních škol, se kterými spolupracuje (MŠ, ZŠ, odborná střední škola i gymnázium a vysoká škola). 

Syndikovat obsah