Multimediální opory a jejich aplikace do středoškolské výuky chemie

 

Martina Veřmiřovská1, Jan Veřmiřovský2

1 ZŠ a MŠ Šilheřovice, p.o., Kostelní 230, 747 15, Šilheřovice

2 Matiční gymnázium, Ostrava, p.o., Dr.Šmerala 25, 728 04, Ostrava

 

Prezentace vytvářené v aplikaci PowerPoint a multimediální objekty, které do nich mohou být vkládané, umožňují posílení názornosti žáků v dané problematice zejména se zaměřením na studium mikrosvěta. Pro učitele jsou výše uvedené materiály vhodné, jelikož jim umožňují připravit vyučovací hodinu dle svých požadavků. Vytvářené výukové materiály by měly být flexibilní a měly by učiteli umožnit vytvořit si „stavebnicovým modelem“ konkrétní vyučovací hodinu s využitím multimediálních objektů s možností jejich vložení do powerpointových prezentací. Příspěvek je zaměřen na využití ICT ve výuce chemie, zejména aplikace MS PowerPoint ve vztahu k flexibilitě vytvářených opor a materiálů ve výše uvedeném prostředí. Příspěvek prezentuje multimediální materiály pro učitele, které byly vytvořeny na základě dotazníkového šetření. Výstupy, CD s multimediálními objekty, budou rozeslány učitelům středních škol gymnaziálního typu pro ověření v praxi ještě v letošním školním roce. 

 

Článek byl zveřejněn ve sborníku konference Počítač ve škole 2011.

NáhledPřílohaVelikost
vermirovsky.pdf491.34 KB
0
Vaše hodnocení: Žádné