Měřící systémy v chemii

 

Martina Veřmiřovská1, Jan Veřmiřovský2

1 ZŠ a MŠ Šilheřovice, p.o., Kostelní 230, 747 15, Šilheřovice

2 Matiční gymnázium, Ostrava, p.o., Dr.Šmerala 25, 728 04, Ostrava

 

Příspěvek prezentuje dílčí výsledky dotazníkového šetření využívání interaktivní tabule při vzdělávání žáků s lehkou mentální subnormalitou v chemii. V dotazníkovém šetření zatím odpovídalo 62 učitelů chemie základních škol v Moravskoslezském kraji. Na základě jejich odpovědí jsou postupně vytvářeny a upravovány interaktivní materiály pro interaktivní cvičebnici chemie. V příspěvku jsou také demonstrovány příklady vytvářené interaktivní pomůcky pro výuku chemie na základních školách, které vzdělávají žáky s lehkou mentální subnormalitou. Vzniklá interaktivní cvičebnice pro výuku chemie je vytvářena v aplikaci SmartNotebook. 

 

Článek byl zveřejněn ve sborníku konference Počítač ve škole 2011.

NáhledPřílohaVelikost
ver_ver.pdf460.59 KB
3
Vaše hodnocení: Žádné Průměr: 3 (1 hlas)